четвъртък, 23 май 2013 г.

ЗА КЪСАТА ПАМЕТ И... ВРЕМЕННОСТТА НА АВТОРСТВОТО

Памет

Паметта ми е къса. Дефект. Може би не съвсем личен, но... дълга тема. Спомних се, че преди много време, преди да напусне България, един от представителите на МВФ сподели следната крилата мисъл (според медиите): „Когато бях млад, мислех че най-хубавото е сексът, после разбрах, че най-хубавото е монополът!“ Знаменита фраза! Запомнил съм я. Но не и името на автора ѝ. Ето че сега отчаяно ровя да възстановя авторските права, а интернет ме залива упорито с информация (от последно време), че авторът на фразата е Красимир Гергов – известният рекламен бос. Възможно е да греша. Казах, че паметта ми е къса. Но изведнъж осъзнах, че по-големият проблем е... колко дълга е паметта на Google.

Стефан Пеев

1 коментар:

  1. Ако оставим настрана лесното величие на госодарите на деня в България, които дори претендират че мислят, при това крилато, истинският проблем е, че много малко мисли са нови и с автор, който може да бъде идентифициран.
    Русана

    ОтговорИзтриване