неделя, 22 май 2011 г.

ТОВА НЕ МЕ ЗАСЯГА

Живот
В центъра на столицата се разиграва ужасяваща и срамна сцена. Хора, които твърдят, че са християни и българи, се сбиват с хора, които са мюсюлмани и българи. А аз си лягам вечер и си казвам: „Това не ме засяга!“.
Християни и мюсюлмани се сбиват уж в името на истината и правдата. Коя истина, господин Сидеров? И коя правда? Аз не видях своята истината в тези действия.
Видях единствено целенасочени и премислени ходове на добър манипулатор на общественото мнение, който гледа напред към политическото си бъдеще, знае цената на омразата и е убеден, че екстремизмът е неговият печеливш билет за изборите.
Но по дяволите бъдещето на този незначителен човек, той няма нищо общо с мен: „Това не ме засяга!“.
Вечер след вечер махам с ръка и си повтарям: „Това не ме засяга!“. А у мен болката и огорчението се трупат, трупат, трупат. Докато някой ден не се събудя и не чуя сам себе си да казвам: „Това ме засяга!“.
И тогава какво?...
Стефан Пеев

Няма коментари:

Публикуване на коментар