сряда, 6 април 2011 г.

ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ

Николай Милчев
Издателство КОНТЕКСТ покани на гости във фейсбук поета Николай Милчев.
Заповядайте на срещата с него:

СРЯДА | 13 април |
21.00–22.00 часа
Място: ФЕЙСБУК
Група: ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ
Бъдете точно навреме!
Местата са неограничени!

До СРЯДА!
Стефан Пеев



Николай Милчев


НЯКОГА


Аз пиша със завързани очи,
коремът ми отвътре е хартия.
След сто години ще си проличи
дали съм гладил думите с ютия.

Или зъбати, с кожата на вълк,
те гризали са гърлото на рими,
а аз- памуков, облаков и зъл,
като дете със тях съм се завивал.

Надеждата е бебе с очила,
кърма от мравка, белег от колибри.
И затова в съсирена мъгла
се лутаме очите си да дирим.

И затова с цигулка на сърна
сред глутницата трябва да сме плахи
и да изпратим бляскаво една
от думите- пред вас да се разплаче.

И да запее с устните на кос,
да завърти ума ви на вихрушка,
докато цветният, невидим мост
по колебливия си гръб ни спусне.

Оттатъка- дано да има бряг,
рисуван от класически поети.
Тогава в джобовете с топъл мрак
ще дойдем призори да ви посветим.



Публикува се с разрешението на автора.


Няма коментари:

Публикуване на коментар