четвъртък, 7 април 2011 г.

ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ | Николай Милчев | ПЪТЕКА

Николай Милчев
СРЯДА | 13 април | Среща „наживо“ с Николай Милчев
21.00–22.00 часа
Място: ФЕЙСБУК
Група: ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ
Бъдете точно навреме!
Местата са неограничени!

До СРЯДА!




Николай Милчев


ПЪТЕКА


Сърце с обувки... Боже, колко път
между пъстърви и кози от рими.
Нима очаквам да ми осребрят
сравненията, с нищо несравними?

Не е ли ясно, че не би могло
да светне ток от тъмните къпини?
И в мрака на напуснато легло
светулките да имам за роднини.

Къде сте, устни, за които бях
червилото на динения залез?
Аз грам от пътя си не извървях,
без мравките от слънцето да пазя.

И бях козарче, но не пеех в хор
от сцената със вълци и тромпети.
Над шапката ми светеше простор-
докоснах го, ала не го усетих.

И се уплаших като пелена,
с която бебето дори насън не свиква.
Добре, че има късче планина
и най-отгоре- необятна тиква.

Сега съм бос и прашен до уши.
Сърцето ми отвръх дървото вика.
И се опитва да се утеши,
че по пътеката не идва никой.



Публикува се с разрешението на автора.


Няма коментари:

Публикуване на коментар