понеделник, 11 април 2011 г.

ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ | Николай Милчев | ЕЗИЧНИК

Николай Милчев
СРЯДА | 13 април | Среща „наживо“ с Николай Милчев
21.00–22.00 часа
Място: ФЕЙСБУК
Група: ВЕЧЕРЕН КОНТЕКСТ
Бъдете точно навреме!
Местата са неограничени!

До СРЯДА!




Николай Милчев


ЕЗИЧНИК


Да вярваш в Бог е като да бозаеш.
Но аз, роденият на църква под клепача,
от зайци и кокошки бях замаян
и с прасковите се търкалях в здрача.

Hе носех кръстче, нито палих свещи,
иконите съзирах в бучиниша.
Говорих с риби и мълчах със лешник
и само тях успявах да опиша.

За вярата си не намирах сили,
гласът на Господ викаше с петела.
Добре, че котката с очите си лениви
от книгите ми нещо е прочела.

Не съм безбожник, ала Бог къде е?
До динята или пък до пчелина,
или над мряната, която ще развее
измокрената своя пелерина?

Къде е Бог?... Защо да се преструвам,
че селският ми двор не е олтарът,
във който Дух небесен съществува
като надежда и като извара.



Публикува се с разрешението на автора.


Няма коментари:

Публикуване на коментар